sobota, 28 grudnia 2013

I po...;)

Witam serdecznie już po świętach!
We wstępie chcę wam wszystkim podziękować za życzenia oraz powitać moich nowych obserwatorów;)
Muszę przyznać ,że święta tegoroczne minęły swoim wolnym czasem tak jak sobie życzyłam.
Oczy wiśnie ;) jest co wspominać;))


Kilka drobiazgów choineczki;)




Aniołki i dzwoneczek akurat nie ja robiłam;)

Trochę was zasypię zdjęciami i mam cichą nadzieję ,że wytrwacie;)
Pokażę wam jaką ostatnio zrobiłam makatke na życzenie dla pewnej sympatycznej pani (mamusi;) )

 Tylko akurat takim zdjęciem dysponuję.

Uszyłam jeszcze wieszaczki (na papier toaletowy,ręczniki lub ściereczki ) jako dodatek do prezentu;)I  wiem,że się spodobały oraz są na swoich miejscach;)







A Markolinka skradła  serce Weronisi ;)




No i jak ,śpicie?To już koniec;)
Jeszcze tu wpadnę przed Sylwestrem a jak na dziś to tyle;)
3-majcie sie cieplutko;)
Pozdrawiam
MAGDA

3 komentarze:

  1. oj...mój wieszaczek na papier aż się prosi o wymiankę:))a makatka śliczna:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna choinka z szydełkowymi i słomianymi ozdobami. Prace super. Wieszak na papier pomysłowy a makatka przepiękna w moim guście bardzo. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz