sobota, 21 grudnia 2013

Witam jeszcze przedświatecznie!!!
Tak mi się spodobały te gwiazdki,że robię jak szalona;)
Oczy wiśnie ;) większość rozdane a reszta ulokowana w domu.
Coraz bliżej święta a ja już na wysokich obrotach,wy pewnie też;)))
Moje dekoracje okienne wyglądają tak...


Natomiast taki zestaw robiłam pewnej sympatycznej osóbce;)
Mam nadzieję,że jej się spodoba;)



 Pozdrawiam was serdecznie ;)
                                                                          

                                                                        MAGDA;)

6 komentarzy:

  1. bardzo mi sie podobaja Twoje gwiazdki i na pewno spodobaja sie równiez obdarowanej nimi osóbce;-)))))wesołych świat zycze i pozdrawiam cieplutko;-))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,Tobie też bardzo wyjątkowych świąt życzę,pozdrawiam

      Usuń
  2. Gwiazdeczki świetne, tworzą zimowy klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne gwiazdeczki, takie śnieżynki zawsze przecudnie ozdobią każde wnętrze. Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz